U campu di a tecnulugia di core hè un pocu in ritardu, l'ascesa di l'industria di e pompe di u mo paese hà una longa strada da fà

Per un periudu di tempu, u sviluppu di l'industria di e pompe di u mo paese hà avanzatu à passi passati. Impulsatu da e pulitiche di fabricazione favurevuli di u paese, sia a scala industriale sia e norme tecniche sò state assai migliorate attraversu l'introduzione di più metodi cum'è assorbimentu, rinnovu è trasformazione, è digestione è innovazione. In particulare, u livellu di prudutti di supportu per alcune tecnologie è apparecchiature di pompa maiò hà righjuntu u livellu di punta internaziunale.

Si capisce chì sottu à a guida di a dumanda di u mercatu, i prudutti di alta gamma di u mo paese cum'è e pompe à grande pressione à grande scala cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti anu furmatu capacità di sustegnu sufficienti è considerableu per i campi di l'energia elettrica, metallurgia, petrolchimica, è a prutezzione di l'ambiente. È cù a riforma strutturale di u latu di l'offerta è u miglioramentu di u livellu tecnicu generale, a forza generale di l'industria di pompe di u mo paese hà accurtatu assai u difettu cù i paesi sviluppati.

Dopu avè intrutu in u "13mu Pianu Cinquennale", a messa in opera di strutture ingegneristiche à grande scala hà acceleratu, è a cunservazione di l'energia è a riduzione di emissioni in e zone chiave sò diventate unu di i punti focali di u travagliu. A battaglia di difesa di u celu turchinu, a prevenzione è u cuntrollu di l'inquinamentu di l'acqua, è u cuntrollu di i metalli pesanti anu avanzatu in prufundità, è u prucessu di prevenzione è di cuntrollu di l'inquinamentu hè statu prumossu cun vigore. L'impurtanza di l'industria di a pompa hè evidente da sè.

I dati mostranu chì a dimensione di u mercatu di l'industria di pompe di u mo paese in 2017 era intornu à 170 miliardi. Statistiche incomplete mostranu chì ci sò quasi 7.000 cumpagnie di pompe in tuttu u paese è più di 1.000 imprese sopra a dimensione designata. Cù a fermentazione favorevule di e pulitiche naziunali è lucali, e prospettive future di l'industria ùn sò micca impressiunanti.

Avanzamentu rapidu, attenzione rinumata in u mondu sanu, rializazioni eccezziunali ... Queste parolle di lode sò aduprate in modu adattu in l'industria di e pompe in u nostru paese, ma daretu à i fiori chì sboccianu, ci sò ancu prublemi chì ùn ponu esse ignorati.

Prima, u numeru di PMI hè troppu grande. In u prucessu di rapidu sviluppu di l'industria di a pompa, e cumpagnie di pompe chjuche è medie è e cumpagnie di pompe private sò spuntate una dopu l'altra, è occupanu una grande parte di u numeru tutale di cumpagnie di pompe. Ci hè una mancanza di grandi cumpagnie, è a marca è l'essenza di e piccule imprese ùn sò micca forti, ciò chì ùn cunduce micca à u sviluppu generale di l'industria di a pompa.

Dopu, a concentrazione di u mercatu hè bassa. Cù u rallentamentu di a dumanda di u mercatu è l'offerta sufficiente, l'industria di e pompe di u mo paese continua à maturà, ma a capacità di u mercatu di 100 miliardi di yuan hè pronta à andà. Rispuntendu à a grande dimensione di u mercatu, a concentrazione di u mercatu hè bassa, è e vendite annuali di a più grande impresa sò menu di 10 miliardi o ancu menu di 5 miliardi. Dunque, ci hè un bisognu urgente di aumentà a concentrazione di u mercatu.

Terzu, in cunfurmità cù e linee guida strategiche di u paese di "introduzione, digestione, assorbimentu è innovazione", l'industria di e pompe di u mo paese hà daveru beneficiatu un pocu. Tuttavia, in operazioni attuali, più cumpagnie tendenu à introduce Ci sò ancu pochi, ciò chì face chì u sviluppu di l'industria di pompe di u mo paese sia in un circondu stranu. Ùn ci hè micca tante è menu tecnulugie cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti.

In generale, ancu se a maiò parte di e categurie di prudutti in l'industria di pompe di u mo paese anu realizatu una produzzione è una fabbricazione indipendenti, ci sò poche categurie di prudutti cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti, è più tecnulugie di core sò in manu à i paesi sviluppati, cusì chì e cumpagnie di pompe di u mo paese sò in una pusizione bassa. Inoltre, à causa di e mancanze in a ricerca tecnologica di basa, u sviluppu di macchinari di basa è cumpunenti di basa in l'industria di pompe di u mo paese hè in ritardu, chì hè diventatu un ostaculu maiò per u sviluppu di l'industria, è face dinò u risicu di eliminà capacità di produzione obsoleta. Dunque, l'ascesa di l'industria di e pompe hà una longa strada da fà. .


Tempu di posta: Dic-17-2020